Autor Wiadomość
Brian Solaris
PostWysłany: Czw 14:24, 01 Cze 2006    Temat postu: Arena walk - objaśnienie.
 
Witajcie! Sens tego tematu jest następujący: jeżeli dwóch graczy chce się zmierzyć w starciu taktycznym [manewry wojsk] lub pojedynkować się [postać gracza na postać gracza] to właśnie w tym dziale jest na to miejsce.
Zasady: obydwaj gracze [po ustaleniu jaką rasą każdy chce grać] dostają równe oddziały wojsk [jeśli zdecydują się na odmienne rasy, ich równość będzie przybliżona], a GM opisuje szczegółowo teren i inne ważniejsze elementy [np. pogodę, ilość zabudowań itd.]. Gracze opisują GMowi [PRZEZ PW!!!] swoje posunięcia, a GM w formie posta przekazuje posunięcia gracza [np. gracz przez pw wysyła wiadomość, że jego ghost przechodzi do ruin i tam się ckloakuje, a sześciu marines szarżuje na czoło wrogiego oddziału, a GM w formie posta napisze: sześciu marines biegnie na czoło oddziału gracza Y, którego zwiadowcy stracili z pola widzenia ghosta przeciwnika]. Oczywiście, zarówno PW jak i posty GMa nie powinny odbiegać od stylu gry w misjach Twisted Evil . Podobnie jest z pojedynkiem- przez PW GM dostaje poczynania jednego gracza, zamieszcza post, drugi gracz odpisuje, GM zamieszcza post, pierwszy gracz odpisuje, itd. W razie czego pytajcie w temacie FAQ.
A więc udanych taktyk i powodzenia!

PS: UWAGA! Starcie jednostek w AW nie będzie kalką z gry SC i liczeniem punktów. Losy jednostek będą brane na logikę, czyli czołg Terran zaatakowany przez pięciu zerglingów będzie bezpieczny [no, powiedzmy do czasu Wink ], a nie jak w grze wybuchnie po kilkunastu sekundach. Tak samo scourge [jednostka Zergów, w grze atakuje tylko powietrzne jednostki] na forum będzie mógł się lotem nurkowym wbić w pozycje wroga i eksplodować. Przed grą w AW zalecam przeczytanie opisów jednostek na forum.

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group